Site icon beardrust 2.0

Brodate newsy #10

Ostatnio znów nazbierało się sporo nowości na naszym rynku w temacie męskiej pielęgnacji dlatego lecimy z kolejnymi newsami. Niektóre z nich mają już kilka dni, a inne są świeżynkami, ale jeśli chcesz być na bieżąco to czytaj dalej.

Twarde perfumy Suavecito Premium Blends, pomada Prospectors Diamond, pomada Suavecito Spring 2019

Suavecito jak zawsze nie zawodzi i zasypuje nas kolejnymi nowościami. Tym razem są to twarde perfumy z serii Premium Blends zapakowane w zajebisty metalowy case z możliwością wymiany refilu. Perfumy występują w 3 różnych liniach zapachowych. Do tego kolejna pomada z edycji limitowanej, tym razem Spring 2019 o przesympatycznej nazwie Pacific Ginseng. Jest też nowa, piąta już pomada marki Prospectors – Diamond – produkt o wysokim połysku i średnim chwycie w przepięknej turkosowej puszcze. O tym wszystkich opowiadam więcej podczas unboxingu paczki:

Kosmetyki marki JS Sloane

Kolejną nowością na naszym rynku jest JS Sloane – amerykańska marka wprowadzona niedawno za sprawą chłopaków z Butchercore. W swojej ofercie posiadają pomady, olejki, szampony, żele a nawet pastę do butów. Pamiętam, że już kiedyś można było u nas kupić jakieś pojedyncze kosmetyki tej marki, ale dopiero teraz dostępna jest szersza gama produktów. Kilka z nich znalazło się ostatnio w mojej paczce, a tu na filmie opowiadam o nich więcej:

Olejek do brody Uppercut Deluxe

Jakiś czas temu na moim “fejsbukowym” profilu publikowałem zdjęcie nowego, a zarazem pierwszego oleju do brody marki Uppercut Deluxe. Otrzymałem go przedpremierowo ze sklepu BarberSupply.pl i miałem okazję używać go kilka dni. Moje pierwsze wrażenia są takie:

Więcej powiem w pełnej recenzji tego olejku, a jeśli chodzi o jego cenę to jak za 30 ml nie jest wcale zła bo zapłacimy coś w granicy 60-65 zł.

Reuzel Wood & Spice – nowa linia zapachowa + Reuzel 3 in 1 Tea Tree

Marka Reuzel ostatnio mocno promowana jest w Polsce. Mamy swojego scumbassadora w postaci Delmy (Mateusz Poznański), a dosłownie kilka tygodni temu w Warszawie odbyły się warsztaty pokazowe barberów Leena i Bertusa – Reuzel Schorem Show. Panowie nie śpią tylko prężnie działają i co jakiś czas proponują nam nowe kosmetyki. Co prawda i balsam i pianka Reuzel to nic nowego, ale nowy jest zapach – Wood & Spice, który mi osobiście mocno podchodzi pod linię Proraso (przynajmniej z nazwy). Co do samych kosmetyków jeszcze ich nie testowałem, ale są już dostępne w Polsce. Nowy zapach ma otrzymać też aftershave. Koszt pianki i balsamu do ok 55 zł za sztukę.

Dziś również dowiedziałem się, że w planach jest kolejny produkt, a mianowicie szampon do włosów, odżywka i żel pod prysznic w jednym. Produkty 3 w 1 nie są moimi ulubionymi kosmetykami. Nie uważam żeby upychanie wszystkiego w jednym miało większy sens, no ale czas pokaże cóż to będzie za twór. Na pewno zaintrygował mnie zapach, ponieważ bardzo lubię woń drzewa herbacianego. Pożyjemy zobaczymy.

Burboneska – nowy olej od Cyrulików i ekipy Lucjan’s Barber Shop


“Owocem ciężkich i długich prac jest olejek, który ma bardzo mocny i wyrazisty zapach whiskey. Przeplata się z nutami gorzkiej kawy, szczypty kwiatów i liści tytoniu. Zapach podkreśla nuta wanilii burbońskiej.”

Jedna z moich ulubionych polskich marek – Cyrulicy – ostatnio pochwalili się swoim pierwszym olejkiem powstałym we współpracy z ekipą barber shopu Lucjan’s. Bardzo fajna inicjatywa, mam nadzieję że na jednej kolaboracji się nie skończy. Co do samego oleju miałem okazję wetrzeć go w brodę podczas ostatniego złotu brodaczy, a dokładnie I Wrocławskiego Zlotu Brodaczy, który odbył się 11 maja 2019. Olej ma fajną etykietą, przypomina mi motywy z filmu o Gatsbym. Co do zapachu, jest słodki i łączy w sobie nuty kawy i bourbonu/whisky. Propozycja mocna, zdecydowanie dla fanów tych trunków. Cena też fajna bo za 30 ml zapłacimy 69 zł.

Nowa polska marka – HØRDE Wild


“HØRDE to znacznie więcej niż sama skuteczność kosmetyków. To połączenie siły i dumy męskiego charakteru 💪 z dzikością tętniącej natury 🌳 “

Kilka dni temu odezwał się do mnie na “insta” Kacper – twórca marki HØRDE Wild i zachęcił do obserwowania swojego profilu bowiem tego dnia o godz. 10 rano miała nastąpić premiera najnowszych kosmetyków do pielęgnacji brody – olejków Lumbercjack i Smokey Amber oraz szczotki do brody. Kosmetyki jutro powinny być już u mnie. Pierwsze wrażenie jest całkiem pozytywne. Olejki prezentują się naprawdę ładnie, a cała otoczka leśno-skandynawska bardzo do mnie przemawia. Ciekawe jest też to, że marka ta pochodzi z Kalisza – miasta, w którym kiedyś studiowałem, i w którym dziś pracuję jako barber w HØVEL Barber Shop. Cena za 30 ml oleju to 85 zł. Oficjalna recenzja za jakiś czas na blogu. Obserwujcie chłopaków bo dobrze się zapowiadają.

Exit mobile version